Kdo jsi a kdo jsi byl

27.05.2017

Byl jsi chemická reakce probodávající mé tělo jako elektrická energie při prvním doteku. Byl jsi nespoutaný živel s břitkým smyslem pro humor. Byl jsi divoký kluk, jehož zkrocení jsem chtěla zvládnout právě já. Byl jsi pravým opakem mě. Byl jsi čistá duše v drsné skořápce. Byl jsi podnětem k pocitům žárlivosti, vzteku, hněvu, strachu ze ztráty a hysterickým výlevům "lásky". Byl jsi první zkušenosti, bolesti i odpuštění. Byl jsi moje (pona)učení k tomu, jak si udržet a spoutat muže. Byl jsi mé slzy, radosti i smích. To vše jsi byl ...


Jsi mým učitelem, jsi mým žákem, jsi mým podporovatelem i mým odpůrcem, jsi mým provokatérem, jsi mým fanouškem a ctitelem. Jsi mým nekompromisním zrcadlem i tichým pohlazením. Jsi ten, jež mne naučil sebelásce a sebeúctě. Jsi ta část mne, která potřebuje být dotvořena. Jsi energie v mužském těle, jež mne učila tomu, co je bezpodmínečná láska. Cit bez kladení podmínek, emoce bez ztotožňování tvých vlastností a pocitu lásky. Jsi muž a já žena sdílející život společně. Navždy? Naštěstí to nikdy nevíme, a proto nám nezbývá nic jiného než si užívat TEĎ a TADY. A kdykoliv zapomenu, připomeneš mi to. Kdykoliv zapomeneš, chopím se toho s ryze ženskými zbraněmi já. A že v tom mám čím dál lepší praxi ... ;). Jsi ten, který stojí vedle mě. Jsem ta, která stojí vedle tebe. Ale už nebojujeme, ale podporujeme se. Důvěra vystřídala žárlivost. Vyjadřování pocitů vystřídalo bezmocnou hysterii. A láska vystřídala potřebu vlastnit.


A kdy se to vše změnilo?

Ve chvíli, kdy necháte povrchní život a smýšlení za sebou, jako ten stín a vyrazíte přímo ke slunci. K sobě, do svého srdce, ke svému vnitřnímu dítěti, vnitřnímu muži a ženě. Tam, do své niterné celistvosti, kde nejsou hry, role, masky ani strachy. Jen láska a pravdivost. Chvíli to možná bolí, ale pak to zatraceně stojí za to.

Podívejte se na svého muže každý den jinak, jakoby to byl jiný muž. Chcete-li, pokaždé najdete něco nového a krásného. Pak i on sám se najde lepší a opravdovější, a bude tak vidět i vás, moje milé. :) Ale stejně tak najdete pokaždé i něco iritujícího a popouzejícího, ale i to je podnět pro váš osobní růst a neustálou osobní i partnerskou transformaci.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky